KRABBESHOLM HØJSKOLE
KUNST ARKITEKTUR DESIGN LITTERATUR GRAFISK DESIGN
KRABBESHOLM ALLÉ 15
DK 7800 SKIVE
(+45) 9752 0227
POST@KRABBESHOLM.DK

 

> FORSIDE
> LINJEFAG
> HVERDAGEN PÅ KRABBESHOLM
> GENEREL INFORMATION OM HØJSKOLEN
> HVORDAN BLIVER JEG OPTAGET
> PROJEKTER
> FOUR BOXES
> KBH KUNSTHAL
> ENGLISH
 




KUNST
> FIKTIVE UDSTILLINGER
> REGLER OG BEGRÆNSNINGER
> STUDIETUR BERLIN
> LEHMAN BROTHERS
> LANDART PÅ FUR
ARKITEKTUR
> DEVICES FOR ABSTRACTION
> STED, ARKITEKTON, SAMMENHÆNG
> LABYRINTER
> FRA MALERI TIL ARKITEKTON
> GESTUS
DESIGN
> SKAMMEL
> R E FORM 16
> SORT BRUD
> KNIVE
> EN ACCÉNT I SKOVEN
GRAFISK DESIGN
> PENTOOL OG SATIRE
> DESSAU LEIPZIG BERLIN
> SERIGRAFI EKSPERIMENTER
> DOGME PLAKATER
> PLAKATER FOR KULTUR
LITTERATUR
> POPMUSIK
> KULTURMØDE
> NYT LINJEFAG I LITTERATUR
> LITTERÆRT SOMMERSTÆVNE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

fuglebØger

Hvis man forestiller sig, at kommunikation altid rammer plet, tager man fejl. Ikke desto mindre tror de fleste, at det er tilfældet, og at en målgruppe er en skydeskive, man kan lære sigte efter.
Opgaven her er et forsøg på at vise, at det er lige så svært at kommunikere med forretningsmænd i alderen 25-45, som med fugle. Øvelsen var at fremstille en tryksag ikke om, men netop til fugle.
Konsekvensen blev, at hver enkelt ide skulle vendes 180 grader i luften.
Hvis man fx ved, at ørne ser meget bedre end mennesker, kan man tillade sig at gå meget langt ned i punktstørrelse.

 

Hent alle Fuglebøgerne herunder (du kan forstørre bogen ved at højreklikke og vælge ‘show all’):

> Delfinbog

> Abebog

> Kolibribog

> Kamæleonbog

> Kattebog

> Ørnebog

> Pelikanbog

> Rottebog

> Isbjørnebog

> Wombatbog

> Spis&Flyv