KRABBESHOLM HØJSKOLE
KUNST FOTOGRAFI ARKITEKTUR DESIGN GRAFISK DESIGN
KRABBESHOLM ALLÉ 15
DK 7800 SKIVE
(+45) 9752 0227
POST@KRABBESHOLM.DK

 

> FORSIDE
> LINJEFAG
> HVERDAGEN PÅ KRABBESHOLM
> GENEREL INFORMATION OM HØJSKOLEN
> HVORDAN BLIVER JEG OPTAGET
> PROJEKTER
> FOUR BOXES GALLERY
> KBH KUNSTHAL
> ENGLISH
 




KUNST
> HAPPENINGS
> UDSTILLING I KØBENHAVN: BEHOLDER
> TINGENE TALER
> KUNSTFEST
> HVERDAGEN
FOTOGRAFI
> PUBLIC PLACES IN PARIS
> RESONANS
> UDSTILLING I KØBENHAVN
> EN VERDEN BYGGET OP MED LYS
> BODYSCAPES
ARKITEKTUR
> EN UDSTILLING I BLUEPRINT
> SHELTER
> RUM OG LANDSKAB
> SANSERUM
> AT TEGNE I 3D
DESIGN
> SKIVE FESTIVAL: ROLINU
> UPDATE AN OUTDATE
> FORÅR I PARIS
> KRINOLINE KONSTRUKTIONER
> FREMTIDENS HAT
GRAFISK DESIGN
> INTET ORD ER INTET
> PROCES
> BERLIN
> HJEMMEOPGAVERNE
> TOPPEN AF ISBJERGET

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

fuglebØger

Hvis man forestiller sig, at kommunikation altid rammer plet, tager man fejl. Ikke desto mindre tror de fleste, at det er tilfældet, og at en målgruppe er en skydeskive, man kan lære sigte efter.
Opgaven her er et forsøg på at vise, at det er lige så svært at kommunikere med forretningsmænd i alderen 25-45, som med fugle. Øvelsen var at fremstille en tryksag ikke om, men netop til fugle.
Konsekvensen blev, at hver enkelt ide skulle vendes 180 grader i luften.
Hvis man fx ved, at ørne ser meget bedre end mennesker, kan man tillade sig at gå meget langt ned i punktstørrelse.

 

Hent alle Fuglebøgerne herunder (du kan forstørre bogen ved at højreklikke og vælge ‘show all’):

> Delfinbog

> Abebog

> Kolibribog

> Kamæleonbog

> Kattebog

> Ørnebog

> Pelikanbog

> Rottebog

> Isbjørnebog

> Wombatbog

> Spis&Flyv